Subject: RE: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu
From: Eesti Puuetega Naiste Ühenduste Liit <[email-masked]>
To: "info.mkm"
Cc: <[email-masked]>, "[email-masked]", "'Janika Paulus'" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 13:11:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan eelnõu eest! Salvestan endale dokumentide paketi ja püüame süveneda 
eelnõusse…

Ülevaatlikul tempol tekkis mul küsimus, miks pole sellesse lausesse 
lisatud …puude tõttu? Kas seaduse kirjeldus saab olema ka lihtsas keeles?

’Põhiseaduse (PS) § 12 kohaselt on kõik inimesed seaduse ees võrdsed ja 
kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, 
päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise 
ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu…’

Lugupidamisega

Mare Abner

www.epnu.ee <http://www.epnu.ee>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 9:01 AM
To: Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei 
<[email-masked]>; Tööinspektsioon <[email-masked]>; Andmekaitse Inspektsioon 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; SA Eesti 
Inimõiguste Keskus <[email-masked]>; Eesti Naisteühenduste Ümarlaud 
<[email-masked]>; Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus <[email-masked]>; Eesti Naiste 
Koostöökett <[email-masked]>; Eesti LGBT Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Transinimeste Ühing <[email-masked]>; MTÜ Eesti Noorteühenduste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Üliõpilaskondade Liit <[email-masked]>; Eesti 
Õpilasesinduste Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Naiste 
Ühenduste Liit <[email-masked]>; Eesti Pensionäride Ühenduste Liit 
<[email-masked]>; Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; 
Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; Eesti Kirikute Nõukogu 
<[email-masked]>; Vabaühenduste Liit <[email-masked]>; MTÜ Kuldne Liiga 
<[email-masked]>; MTÜ Oma Tuba <[email-masked]>; Eesti Personalijuhtimise 
Ühing PARE <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; 
Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>
Subject: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Soolise võrdsuse ja võrdsete võimaluste seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 23.05.2024

Registreerimise number: 2-2/1450-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee